الفن ليس له حدود ...1

5
0
دي حقيقة فعلا ...

الفن ممكن يتعمل من اي شئ وبأي شي ولأي شئ لا يخطر علي البال .

ومن هنا قررت ابحث وراء الفن العجيب في اي مجال واخصص له مجموعة من المقالات اتمني انها تكون موفقة وتحوز اعجابكو.

اخترت لكم في اول مقال ان يكون نوع من الفن المجسم المصنوع من القمامة في محاولة لإعادة استخدام القمامة لوصول الي عمل فني يحوز اعجاب الاخرين.

فن من القمامة














 

التعليقات

زغباوية منذ 11 عام
😞 طب والريحة !!!
وبعدين هايفضلوا حاطينها كدا ولا بس لغاية مايجيوا بتوع البلديةويشيلوها:D
الباشمهندسة منذ 11 عام
حضرتك... القمامة في الدول المتحضرة متقسمة الي اقسام:
1-مواد غذائية
2-مواد زجاجية
3-مواد خشبية ومعدنية
4-بلاستيكات وورقيات


فطبعا اللي بيستخدم المعدنية الخشبية البلاستيكية اما المهملات الغذائية غالبا لاتدخل في الاعمالا الفنية والشكل الوحيد اللي هو عامل زي رجل الثلج من الاكياس طبعا غالبا هتشيلة البلدية بس الاكياس كلها محكمة وممتينة يعني مفيش قلل من الريحة.

انا قصدي دماغ الناس اللي بتعمل فن من الزبالة
يعني علي رأي المثل يعمل من الفسيخ شربات 😞
safaa منذ 11 عام
موضوع جميل +1
زغباوية منذ 11 عام
معلش ماكنتش شوفت باقى الصور اللى كانت ظاهرة الاولى والاخيرة فقط
HoSSaM منذ 10 عام
جامده جداً وخصوصاً قشر البيض
zedony.com - A mmonem.com production. Privacy Policy