مسابقة زيدوني الرمضانية (( مسابقة الأسرة المسلمة ))

4
0
دي مسابقة زيدوني الرمضانية في السنة الماضية .. لم يشترك بها سوى 4 أعضاء .. دلوقتي الموقع بسم الله ما شاء الله أعضاؤه زادوا .. المسابقة السنة دي هتبقى هي هي نفس أسئلة العام الماضي لأن المشاركة السنة اللي فاتت زي ما قلت المشتركين كانوا 4 - كسبوا نقاط كتييير - :D

الفرصة رجعت تاني ولكل اللي مقدرش يشارك السنة اللي فاتت يقدر يشارك السنة دي كل الأعضاء الجدد في المقال دي كل روابط المسابقة .. هنتظر إجابتكم وان شاء الله النتيجة مش هتتأخر زي السنة اللي فاتت لأن الفايزين بمسابقة العام الماضي هيصححوا معايا:D


هنا تقدر تحمل الأسئلة وتعرف طريـقة سير المسابقـة والشروط والجوايز
مسابقة (( الأسرة المسلمة )) .. الأسئلة .. طريقة سير المسابقة .. الجوائــز



هنا هتشوف الأسئلة قدام عينيك لو معرفتش تحملها
لكل من واجه صعوبة في تنزيل أسئلة مسابقة ((الأسرة المسلمة)) .. إليكم الأسئلة



هنا هتعرف إزاي تبعت إجابتك لما تخلصها (( شرح بالصور ))
ملحق بــ (( مسابقة الأسرة المسلمة )) .. كيف ترسل إجابتك .. شرح كامل بالصور



لو انت اشتركت في المسابقة أو بدأت فيها .. قول لنا هنا
من اشترك في مسابقة ((الأسرة المسلمة)) .. وقام بتسليم الإجابة

للاستفسار
------------

من خلال البريد الالكتروني :

mo7amed_sa3d_fcih@yahoo.com
madafcih@gmail.com
madafcih@hotmail.com

من خلال الفيسبوك:

https://www.facebook.com/Simply.MaDa

من خلال التليفون:

01141824914
01016173940
01280333835
0246069434

 

إضافة منذ 13 عام
MaDa
11058
الكاتب الأصلي
تعديل منذ 12 عام
MaDa
11058

التعليقات

safaa منذ 13 عام
لو فى ايدى لاديلك +1000 على تعبك فى المسابقة دى بس اللى أقدر علية هو +1
الباشمهندسة منذ 13 عام
بس لو تقول السن والدراسة .... بدل ما هيجي اميل اجابات المسابقة هتلاقي عروض لعرايس وانت نقي بقي ..... بالتوفيق 😞 😞 😞 😞
MaDa منذ 13 عام
هههههههههههههههههههههههه لو كده هنزل ال CV بقى 😃
الاستاذة منذ 13 عام
بس لو تلاقيلي طريقة لارسال الحل غير الاميل هو ممكن من خلال facebook
الاستاذة منذ 13 عام
وبمناسبة العرايس عندي عروسة جميلة عندها 9 سنين وواحدة عندها 4 سنين لو تحب اختار مابينهم ماهو على رأي المثل جوز لبنتك ولا تجوزش لابنك
واهو بالمرة تغششنا حلول المسابقة الجاية 😞
MaDa منذ 13 عام
طيب ممكن تكلميني دلوقتي على الفيس بوك انا فاتح وهتابع معاكي خطوة بخطوة
MaDa منذ 12 عام
وصلتي لإيه يا أستاذة 😞
الباشمهندسة منذ 12 عام
يا استاذة اكتبيها علي الموقع خلاص كل اللي كان عايز يشارك شارك وبعت وممكن مادا يشوفها علي الموقع ولا اميل ولا فيس بوك هو زيدوني وتوكلي علي الله 😞
زغباوية منذ 12 عام
اين النتيجة يامادا رمضان قرب يجي هههههههههه
انا في انتظارك ......مليت:D
MaDa منذ 12 عام
معلش والله كلها يومين وهعلنها 😞
زغباوية منذ 12 عام
براحتك انا عارفة انها هاتاخد وقت طويل في التصحيح بس قولت افكرك لتكون نسيتها
safaa منذ 12 عام
يامادا ينفع الاشتراك مرة اخرى ولا للاعضاء الجدد بس
safaa منذ 12 عام
بس ياريت تخففها شوية دى الاسئلة كتيرة جدا 🙂
MaDa منذ 12 عام
لا يا خالتو اللي اشتركوا قبل كده هيصححوا معايا 😃
safaa منذ 12 عام
وانا موافقة
zedony.com - A mmonem.com production. Privacy Policy