أنتى الاقوى

10
1
لذلك أنتِ أقوى
عندما تبتسم المرأة فى وجه زوجها وهو يشعر بالضيق لتروح عنه فهى الأقوى
عندما تلتزم الصمت وهو فى ثورته لتمتص غضبه فهى الأقوى
عندما تخرجه من حزنه وتحوله إلى ابتسامه منه بحنيتها فهى الأقوى
عندما تحتويه بحبها وعطفها فهى الأقوى
عندما تصبرعلى ضيق رزقه فهى الأقوى
عندما تعمل طيلة النهار ويأتى اليها ليجدها فى أبهى صورها فهى الأقوى
عندما تحفظ بيته واولاده وعرضه فى غيابه فهى الأقوى
عندما تشغل باله وتفكيره ولا يرى سواها فهى الأقوى
حتى عندما يرى ضعفها فى عينيها أمامه فبضعفها فهى الأقوى
برقتها بعذوبتها بأنوثتها بجمالها بسحرها وضعفها فهى الأقوى

 

إضافة منذ 11 عام
غير محدد
تعديل منذ 6 عام

التعليقات

safaa منذ 11 عام
ايه العظمة دى كلها
محمد عبد المنعم منذ 11 عام
ايه الحكم دي كلها !!! واضح إن أخوكي فعلا راجل أديب
safaa منذ 11 عام
المثل بيقول ايه من غير زعل!! أكفى ايه على ايه ...تطلع ايه...لمين ...!!!!
زغباوية منذ 11 عام
لأ ونسيتى حاجة مهمة اوى
انها لوقدرت تعمل كل ده
فهى الأقوى
TOOTOOMEX منذ 11 عام
هى مين ام العيال بقى بنت خالتكم؟؟؟؟؟
safaa منذ 11 عام
ايه ياابنتى الغيبة دى كلها... والله بتوحشينا ياتوتو
safaa منذ 11 عام
الست دى بنتى
زغباوية منذ 11 عام
والست دى اختى والأخت الصغرى لمدير الموقع
وبعدين انتى بتغيبى عننا فين ياتوتو؟ بنستنى مواضيعك
safaa منذ 11 عام
بارك الله فيكى .. طبعا هتقولوا ماانتى لسة كاتبة تعليق !! هقول لكم لاننى قرأت المقاله تانى وعجبانى جدا جدا ..
أم العيال منذ 11 عام
أنا مبسوطة أوي إن المقالة دي عجبتكم ,وياريت كلنا نستفاد منها ونطبق مافيها علشان نحس إن ربنا راضي عننا ونحس كمان إن إحنا لينا هدف في الحياه وهو راحة أزواجنا وهناهم
أم العيال منذ 11 عام
ياتوتو أنا عايزة أعرفك وأشوفك ماينفعش كده
TOOTOOMEX منذ 11 عام
ان شاء الله قريب والله انا دايما النت بيقطع عندى ولو دخلت شويه الفيس بوك والتعديلات وما الى ذلك بس بدخل اطمن عليكم عشان بتوحشونى
TOOTOOMEX منذ 11 عام
نسيت اقولك ان المقاله قويييييييييييه
safaa منذ 11 عام
ياترى ياتوتو هتقولى نعم أم لأ ؟
TOOTOOMEX منذ 11 عام
والله يا ست الكل انا نويت اقول نعم رغم ان معظم التخوفات فى محلها بس انا خايفه من لو قولت لا يتعدل الدستور وتحط دستور جديد ويلعبو فى الماده الثانيه وهتبقى مشكله
زغباوية منذ 11 عام
هو ده اللى عايزين يخوفونا بيه محدش يقدر يلعب فى المادة التنية خالص لان فيها ضمان وامان للاخوة المسيحين وبعدين الشعب لن يرضى بالاقتراب من هذه المادة وميدان التحرير راح فين وعلى حد قول الخبراء ان هذه المادة من اول دستور اتعمل للبلاد لم تتغير وحدش يجروء على الكلام فيها فتوكلى على الله من غير خوف
والمفروض ان الدستور يتحط قبل ما الريس الجديد يجى ويفصله على مزاجه ونتحط فى نفس المشاكل القديمة
islam منذ 10 عام
كلام زي الفل وياريت الستات يعملو بيه
loleta1 منذ 10 عام
+1وحشتينى قويييييييييييييي ياأم العيال يارب النت يتصلح عندك وتظهرى وتنورينا تانى حلو الكلام ده بس أحنا عارفيين أن أحنا ألآقوى المهم انهم يحسوا بكده ياحبيبة قلبى ومع ذلك كل رجل بحاجة لست تريحه وكل ست بحاجه لراجل يبقى سندها
zedony.com - A mmonem.com production. Privacy Policy