كنز المعلومات فى جبل الحلال

0
0
كنز جبل الحلال
والله لو تعرفوا حجم وقيمة ما تم ضبطه في جبل الحلال من كنز عسكري معلوماتي و أجهزة إتصال فائقة الحساسية وغاية في التعقيد ، ومخازن أسلحة ثقيلة وسيارات دفع رباعى هتذهلوا من حجم ونوعية المضبوطات .. رجالتنا وقعوا على كنز معلومات مخابراتي وعسكري ثمين.. كنز كفيل انه يركّع رؤساء ووزراء دول كبرى ويجيبهم زاحفين لحد عندنا ( وأولهم بوريس جونسون وزير خارجية بريطانيا اللي جه النهاردة في زيارة لمصر بدون سابق ترتيب)
دا غير الصيد الثمين اللي اتعكش في الجبل من عناصر مخابراتية من جنسيات أردنية وتركية وفلسطينية واسرائيلية وامريكية
ولما نفتكر اننا لسه من كام يوم عاكشين سبعة من كبار الكباش ذوي اللية السمينة والفروة التقيلة (على رأسهم عزت السيد عبد الفتاح ؛ الدراع الأيمن لمحمود عزت ، بالاضافة لـ محمد عبد الرحمن المرسى رئيس اللجنة الإدارية العليا للاخوان ، وحمدي الدهشان، وجلال مصطفى ، ومحمد عامر، وعمرو السروي ، وأحمد جاب الله ) اللي اتعكشوا في وكر بالتجمع الخامس ( في نفس اللحظة اللي السيسي كان بيتفسح فيها بالعجلة في التجمع .. :D )
دا غير الـ 3 أنفاق اللي تم اكتشافهم الأسبوع اللي فات واللي كانوا محفورين بتكنولوجي جديدة مختلفة عن كل ما سبق ضبطه وتدميره من أنفاق ،،
وامبارح تم تأكيد نفوق ثلاثة من الإرهابيين الغزاويين الحمساويين (عبدالله وليد النامولي - سلامة سليمان ابو شوشة - عبيد محمد الصوفي) بعد استنشاقهم غاز خانق داخل نفق دمرته القوات المسلحة المصرية بين مصر وقطاع غزة ، رغم إن نفس النفق ده لسه الجيش كان مفجّره يوم الأربعاء الماضى .. والقتلى اللي ماتوا دول كانوا بيحاولوا يعيدوا حفره وترميمه من جديد .
.
كل الضربات الموجعة دي تشرحلنا سر اللي بيحصل في العريش للمسيحيين من يومين ، وتخلينا متأكدين ان أوكار الصهيونية العالمية فى إسرائيل وقطر وتركيا وبريطانيا، بتعيش اسوأ كوابيسها هذه الأيام بسبب اللي حصل لها في مصر، وانها أصيبت بصدمة عنيفة زلزلت بنيانها ، بجانب الصدمة القاتلة التى أصابت جماعة الإخوان الإرهابية وربيبتها حماس
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1362132350518570&set=pcb.1796083923977900&type=3

 

إضافة منذ 4 عام
منقول

المصدر

حسين محروس فيسبوك

التعليقات

لا يوجد
zedony.com - A mmonem.com production. Privacy Policy